GENÇ KANATLARIN ESKİŞEHİR ÇIKARMASI

.:: Serbest Kürsü

Yayın Tarihi: 3.6.2012

Foça Türk Hava Kurumu Genç Kanatlar olarak 25 Mayıs 2012 Cuma Günü Eskişehir gezisi düzenledik.

Foça’dan saat 00:30 gibi yola çıktık. Ama kötü bir durum vardı. Bizim arabamızda gençlerden çok yaşlı insanlar vardı. Yolda giderken müzik cd’si hazırlamıştık. Ancak yaşlı insanlarımız sayesinde onları giderken dinleyemedik. Biz de belli bir saate kadar oturup konuştuk. Daha sonra biraz uyumaya çalıştık. Sabah saat 09:00’da Eskişehir’e vardık. Saat 10:00 gibi de İnönü THK Tesislerine geldik.

Hava biraz soğuktu. Sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra tesisleri dolaşmaya başladık. Saat 12:00’da Brifing salonuna gidip THK ile ilgili bilgiler verilip uçakların olduğu hangara gittik. Biraz dinlenme molasından sonra 18:00’da Eskişehir’e indik. 5 saat izin verildi. O gün de Eskişehir’de sokak festivali varmış. Biz de akşam yemeğini yedikten sonra Eskişehir’i dolaşmaya başladık.

Ben ve arkadaşım Eskişehir’i altüst edelim derken kaybolduk. Biraz yorucu bir yürüyüşten sonra ESPARK’a ulaştık. Orada da dolaştıktan sonra diğer arkadaşlarla buluşmak için ESPARK’tan çıktık. Buluşmaya giderken Barlar Sokağı’nı bulduk. Tabi bir sorun vardı. Sizce neydi? Yaşlılar. Üşümüşler. Arayıp duruyorlar. Biz de bir kere yanlarına gittik. Zamanımızın çok olduğunu söyledik ve ayrıldık. Tekrar dolaşmaya başladık. Barlar Sokağı’na gittik. Ardından bir mısırcı bulduk. Bardak mısır yedik. Tabi ben ayrıca pul biber attırmıştım. Ancak meğersem ketçapta acıymış. Arabanın olduğu yere gittik. İnönü Tesisleri’ne gitmek için yola çıktık. O akşam da Eurovision vardı. Yetişemedik tabi bende Facebook’tan takip ettim.

Bazı arkadaşlar dışarı dolaşmaya çıktılar bazılarımız ise yatakhanede oturup konuştuk. Ben dalıp gitmişim o akşam ne yaptılar bilmiyorum  Ertesi gün saat 08:30 yorucu bir kalkış yapmaya çalıştık. Yani zor kalktık. Çünkü iki günlük yorgunluk vardı. Hep birlikte kahvaltı ettikten sonra toplu fotoğraf çekilip İnönü’ye veda ettik. Eskişehir’e indik.

Oradaki Büyük park ve küçük Parkı dolaştık. Ardından Odun Pazarı’na gittik. Oradaki cam sanatları müzesini dolaştık. Daha sonra hediye almak için hediye dükkanına girdik. Öğlen yemeği için bir köfteciye girdik. Tam hediye eşyalarının satıldığı yerin karşısında. Buralarını dolaştıktan sonra Kütahya, Kula, Manisa, İzmir üzerinden Foça’ya Varmak için yola çıktık.

Arabada yorgunluk olsa da yine eğlenmeye çalıştık. Saat 00:30’da Foça’ya vardık. Hep birlikte vedalaşıp evlerimizin yolunu tutuk. İşte Genç Kanatların Eskişehir çıkarmasından kısaca yaşadıklarımız böyle. Ancak şunu söyleyebilirim ki Eskişehir hem okunacak hem de yaşanılacak bir şehir. Genç nüfus çok. Ancak, Eskişehir gece daha güzel  Gitmeniz gerekir. Tabi yaşlılarla değil 